אבירם פלדמן בגרות ופסיכומטרי

הקשר המיוחד בין אבירם פלדמן לבין עולם המספרים נרקם בשחר נעוריו, עוד בהיותו תלמיד בכיתה ב' כתושב העיר ראשון לציון. כבר אז, קבעו במכון ויצמן למדע כי אבירם מחונן במתמטיקה. אבירם החל ללמד מתמטיקה, באופן פרטי, בשנת 2001 בערים ראשון לציון וקריית גת והצלחתם של תלמידיו בבחינות הבגרות במתמטיקה הובילה באופן טבעי לצמיחה בביקוש ללמוד מתמטיקה עם אבירם פלדמן מה שהוביל את אבירם להכשיר מורים נוספים למתמטיקה אשר ילמדו לבחינות הבגרות בהתאם למשנתו.

בשנת 2012 אבירם פלדמן ייסד את ביה"ס לבגרות ולפסיכומטרי הקרוי על שמו בחזון לסייע לתלמידי ביה"ס להתקבל ללימודים האקדמיים הנכספים באוניברסיטאות בישראל. כיום, ביה"ס מציע לתלמידיו קורסי הכנה לבחינות הבגרות, קורסי הכנה לבחינה הפסיכומטרית, שיעורים פרטיים ליחידים ולקבוצות וכן חומרי לימוד מעולים וחומרי עזר לבחינות הבגרות ולבחינה הפסיכומטרית תחת המותג Feldman Digital.

המורים המלמדים בביה"ס נבחרים בקפידה רבה ומלמדים מתוך אהבת אמת להוראה, בתחושת שליחות כנה, בחריצות אין קץ, בסבלנות ובנעימות דרך תוך דחיפת תלמידי ביה"ס להצטיין ולהוביל בתחומם. מורי ביה"ס מלמדים את תלמידיהם בהתאם למשנתו הפדגוגית של אבירם פלדמן תוך היצמדות לשיטות הלימוד ולמערכי הלמידה הנבנים ומתחדשים בכל עת על ידי כלל מורינו כאחד. מורי ביה"ס מתנהלים כדבוקה אחת מגובשת ומלוכדת הנצמדת לחזון ביה"ס לשמו הוא הוקם, הובלת בוגרינו ללימודים אקדמיים באוניברסיטאות בישראל. 

ביה"ס מונה כעת שני סניפים, האחד בעיר קריית גת והשני בעיר קריית מלאכי. בו בעת, אנו עתידים להקים את הסניף השלישי באשדוד ועמלים רבות לשם כך עת כתיבת שורות אלו.

מוניטין בית הספר

הציון הרב תחומי הממוצע של בוגרי בית במרוצת השנים גבוה כמעט ב־ 100 נקודות מהציון הרב תחומי הארצי הממוצע המתפרסם מעת לעת. כמו כן, אחד מכל חמישה (בקירוב) מבוגרי קורסי ההכנה לבחינה הפסיכומטרית בבית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן קיבל בבחינה הפסיכומטרית מעל 700. לא זאת בלבד, מעל 90% מבוגרי הקורסים הנ"ל דיווחו לנו באופן חד משמעי כי ימליצו לקרוביהם לבחור בבית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן להיות מקור הכשרתם לבחינה הפסיכומטרית. שלושה נתונים מספריים נאים המלמדים על המוניטין הרב אותו צבר בית הספר במרוצת השנים. גם אתם מוזמנים לבחור בנו להכשיר אתכם לבחינה הפסיכומטרית. 

מורי בית הספר

המורים המלמדים בקורסים המוצעים בבית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן לבחינה הפסיכומטרית מבינים את רזי הבחינה היטב. הללו ניחנו בכושר הוראה יוצא מן הכלל, הם מלמדים בהתאם למשנה הפדגוגית של בית הספר לבחינה הכל כל מיוחדת הזו, אוהבים את מלאכת ההוראה באופן כן ופשוט ורואים עצמם מחויבים לסייע כל שרק ניתן לתלמידי ביה"ס, כך לכל תלמיד ולכל תלמידה ברמה האישית וככל האפש, לממש את הפוטנציאל הטמון בהם ולהגיע לידי הציון המירבי האפשרי בבחינה הפסיכומטרית עם הפנים להתקבל ללימודים האקדמיים הרצויים במוסדות הטובים ביותר והיוקרתיים ביותר במדינת ישראל.

ההבנה העמוקה של מאפייני הבחינה, כך בכל שלב ושלב בבחינה, של מורי בית הספר מסייעת להם לבנות, בהדרגה ובחכמה במהלך קורסי ההכנה בבית הספר, ארגז כלים אישי לכל תלמיד בהתאם למאפייניו האישיים דהיינו בהתאם לנקודות החוזק שלו, לנקודות החולשה שלו ולעתים בהתאם לפחדים או לחששות של התלמיד. ואולם, ראשון במעלה, מורינו מבצעים זאת בהתאם ליעדים המוגדרים של התלמיד אשר סוכמו בין כל תלמיד לבין מורו האישי טרם תחילת הקורס עוד בשלב פגישת האפיון האישי אותה כל נרשם לקורס זוכה לקבל מאיתנו.

פגישה אישית עם מורה הקורס לטובת לימוד מקדים לקורס

לאחר הרשמתו של תלמיד לקורס ההכנה לבחינה הפסיכומטרית בבית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן תיקבי לו פגישת אפיון אישית עם מורה הקורס באחד מסניפי בית הספר. הפגישה צפויה להימשך 45-30 דקות ותתחיל בשיחה אישית בין המורה לתלמיד במטרה להכיר איש את רעהו. מטרת העל של מורה הקורס בפגישה הנ"ל היא לאפיין את התלמיד שמולו ברמה האישית והמדויקת ביותר האפשרית קרי להכיר את הרקע הלימודי של התלמיד, את מבנה תעודת הבגרות שלו, את עיסוקיו ומאפייני חייו, את מגבלות הזמן שלו, את נקודות החוזק והתורפה שלו, את החששות והפחדים, את היעדים האקדמיים קצרי הטווח וארוכי הטווח ועוד.

אנו מקצים לכל מורה את המשאב הנ"ל המכונה שיחת אפיון אישית ראשונית לתלמיד כי מצאנו שהיכורת מוקדמת בין התלמיד למורו מסייעת לשני הצדדים. מחד, המורה מגיע כבר למפגש הראשון בכל קורס לאחר שהוא מכיר היטב את תלמידיו על כלל המאפיינים שצוינו מעלה מה שמקל עליו רבות במלאכת ההוראה ויותר מכך, מאפשר למורה להעניק את הדגשים המדויקים ביותר האפשריים לכל תלמיד ותלמיד. מאידך, מצאנו כי התלמידים מעריכים את ההליך הנ"ל ומעידים כי כבר במפגש הראשון בקורס הם חווים תחושה אישית טובה המקלה על מלאכת הלימוד בקורס כולו.