נוכחות:
היעדרות:
איחורים: אוחנה עומר 16 דקות
יציאה מוקדמת: אלמליח נווה 90 דקות, אסנר רותם 20 דקות, פריאנטה עדי 10 דקות
תוכן המפגש:
כללי:
1) בוחן מס’ 11.
מטלת הכתיבה: –
אנגלית:
1.3 ספר עושר לשוני
1.3.11 יחידה 11 – מילים 1375-1251 במסגרת בוחן מס’ 11
חשיבה מילולית:
1.3 ספר עושר לשוני
1.3.11 יחידה 11 – מילים 1100-1001 במסגרת בוחן מס’ 11
חשיבה כמותית:
2.8.12-2.5 (ראה תוכן עניינים)
שיעורי בית:
כללי: –
מטלת הכתיבה:
למד בעל פה את מאפייני רכיבי הפסקה הראשונה, הפסקה השנייה, הפסקה השלישית, הפסקה הרביעית ופסקת הסיום כהכנה לבוחן שייערך ביום שני 24.2.20 שבו נכתוב לראשונה בקורס חיבור מלא.
אנגלית:
ספר עושר לשוני – יחידה מס’ 12: מילים 1500-1376..
חשיבה מילולית: ספר עושר לשוני – יחידה מס’ 12: מילים 1200-1101.
חשיבה כמותית:
ספר הנדסת המישור: עמודים 77-96.
ספר מבוא לכמותי עמודים 238-219 – 20 שאלות
ספר תרגול נוסף כמותי עמודים 414-383 – 30 שאלות
נספח 5.33 – גאומטרייה – מצולעים ומעגלים:: 136 שאלות
ציוד למפגש הבא:
כללי: מחרת טיפים, סטופר.
מטלת הכתיבה: –
אנגלית: –
חשיבה מילולית: מחברת.
חשיבה כמותית: מחברת
נושאי לימוד לבוחן מס’ 12 שייערך במפגש מס’ 13 בתאריך 21.2.20:
מטלת הכתיבה: –
אנגלית: יחידה 12
חשיבה מילולית: יחידה 12
חשיבה כמותית: גאומטרייה – מצולעים בינ 5 צלעות ויותר, מעגלים.
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים