נוכחות:
היעדרו,: דנין נועה, רוזנשטיין דניאלה
איחורים: –
יציאה מוקדמת: –
תוכן המפגש:
כללי:
1) בוחן מס’ 10.
מטלת הכתיבה:
פיסקת הסיום
אנגלית:
1.3 ספר עושר לשוני
1.3.10 יחידה 10 – מילים 1250-1126 במסגרת בוחן מס’ 10
חשיבה מילולית:
1.3 ספר עושר לשוני
1.3.10 יחידה 10 – מילים 1000-901 במסגרת בוחן מס’ 10
חשיבה כמותית:
2.4.12-2.4 מרובעים (ראה תוכן עניינים)
שיעורי בית:
כללי: –
מטלת הכתיבה:
למד בעל פה את מאפייני רכיבי הפסקה הראשונה, הפסקה השנייה, הפסקה השלישית, הפסקה הרביעית ופסקת הסיום כהכנה לבוחן שייערך ביום שני 24.2.20 שבו נכתוב לראשונה בקורס חיבור מלא.
אנגלית:
ספר עושר לשוני – יחידה מס’ 11: מילים 1375-1251.
חשיבה מילולית: ספר עושר לשוני – יחידה מס’ 11: מילים 1100-1001.
חשיבה כמותית:
ספר מבוא לכמותי עמודים 218-195 – 20 שאלות
ספר תרגול נוסף כמותי עמודים 382-367 – 20 שאלות
נספח 5.29 – אלגברה: הבנה אלגברית – 10 שאלות
נספח 5.30 – גאומטרייה: ישרים – 20 שאלות
נספח 5.31 – גאומטרייה: משולשים – 60 שאלות
נספח 5.32 – גאומטרייה – מרובעים – 60 שאלות
(סה"כ 190 שאלות)
ציוד למפגש הבא:
כללי: מחרת טיפים, סטופר.
מטלת הכתיבה: –
אנגלית: –
חשיבה מילולית: מחברת
חשיבה כמותית: מחברת
נושאי לימוד לבוחן מס’ 11 שייערך במפגש מס’ 12 בתאריך 19.2.20:
מטלת הכתיבה: –
אנגלית: יחידה 11
חשיבה מילולית: יחידה 11
חשיבה כמותית: גאומטרייה – מרובעים
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים