נוכחות:
היעדרות: –
איחורים: –
יציאה מוקדמת: –
תוכן המפגש:
כללי: –
מטלת הכתיבה:
3.5 אסטרטגיה למציאת טיעונים
3.6 פסקת הפתיחה
3.6.1 רקע / פתיח
3.6.2 הצגת המחלוקת
3.6.3 הבעת עמדה
אנגלית:
1.3 ספר עושר לשוני
1.3.5 יחידה 5 – מילים 625-500 במסגרת בוחן מס’ 5
חשיבה מילולית:
1.3 ספר עושר לשוני
1.3.5 יחידה 5 – מילים 500-401 במסגרת בוחן מס’ 5
חשיבה כמותית:
1.68-1.60 (ראה תוכן עניינים)
שיעורי בית:
כללי: –
מטלת הכתיבה:
למד בעל פה את מאפייני רכיבי הפסקה הראשונה כהכנה לבוחן בשיעור הבא: רקע, מחלוקת ועמדה.
אנגלית:
ספר עושר לשוני – יחידה מס’ 6: מילים 750-626
חשיבה מילולית:
ספר עושר לשוני – יחידה מס’ 6: מילים 600-50
חשיבה כמותית:
1) ספר תרגול נוסף כמותי: עמ' 85-7
2) נספח 5.11 – אלגברה: 1.68-1.60
ציוד למפגש הבא:
כללי: מחרת טיפים, סטופר.
מטלת הכתיבה: –
אנגלית: –
חשיבה מילולית: מחברת
חשיבה כמותית: מחברת
נושאי לימוד לבוחן מס’ 6 שייערך במפגש מס’ 7 בתאריך 7.2.20:
מטלת הכתיבה: כתיבת פסקת פתיחה
אנגלית: יחידה 6
חשיבה מילולית: יחידה 6
חשיבה כמותית: אלגברה 1.68-1.60
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים