נוכחות:
היעדרות: דנין נועה
איחורים: –
יציאה מוקדמת: –
תוכן המפגש:
כללי:
1) מענה על שאלות משיעורי הבית.
2) בוחן מס’ 15
מטלת הכתיבה:
הוצגו שני נימוקים פוטנציאליים עבור החיבור שעסק בדיור הציבורי בישראל –
נימוק ערכי – "חזק עוזר לחלש" דהיינו טוב שמדינת ישראל תסייע למי שאין ביכולתו לרכוש דירה בכוחות עצמו.
נימוק כלכלי – "עזרה לחלש" עשויה להועיל למשק הכלכלי במדינת ישראל במבט קדימה.
אנגלית:
1.3 ספר עושר לשוני
1.3.15 יחידה 15 – מילים 1875-1751 במסגרת בוחן מס’ 15
חשיבה מילולית:
1.3 ספר עושר לשוני
1.3.15 יחידה 15 – מילים 1500-1401 במסגרת בוחן מס’ 15
חשיבה כמותית:
גאומטרייה אנליטית
שיעורי בית:
כללי: –
מטלת הכתיבה: –
אנגלית:
ספר עושר לשוני – יחידה מס’ 16: מילים 2000-1876
חשיבה מילולית:
ספר עושר לשוני – יחידה מס’ 16: מילים 1600-1501
ספר חשיבה מילולית – שאלות הבנה והסקה – עמ' 305-295, 333-321, 365-359, 398-385, 437-429
חשיבה כמותית:
ספר תרגול נוסף כמותי:
מערכת צירים – עמ' 453-445
נספחים:
5.41 גאומטרייה – מערכת צירים
ציוד למפגש הבא:
כללי: מחברת טיפים, סטופר.
מטלת הכתיבה: –
אנגלית: –
חשיבה מילולית: מחברת
חשיבה כמותית: מחברת
נושאי לימוד לבוחן מס’ 16 שייערך במפגש מס’ 17 בתאריך 02.03.20:
מטלת הכתיבה: –
אנגלית: יחידה 16
חשיבה מילולית: יחידה 16, שאלות הבנה והסקה
חשיבה כמותית: גאומטרייה – מערכת הצירים
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים