נוכחות:
היעדרות: –
איחורים: אוחנה עומר – 52 דקות, אסולין ליאור – 38 דקות
יציאה מוקדמת: –
תוכן המפגש:
כללי:
1) מענה על שאלות משיעורי הבית.
2) בוחן מס’ 12.
מטלת הכתיבה:
חידוד משפטי פתיחת פסקאות הגוף
אנגלית:
1.3 ספר עושר לשוני
1.3.12 יחידה 12 – מילים 1500-1376 במסגרת בוחן מס’ 12
חשיבה מילולית:
1.3 ספר עושר לשוני
1.3.12 יחידה 12 – מילים 1200-1101 במסגרת בוחן מס’ 12
2. אנלוגיות
2.1 אנלוגיות – אסטרטגיה
חשיבה כמותית:
–
שיעורי בית:
כללי: –
מטלת הכתיבה:
למד בעל פה את מאפייני רכיבי הפסקה הראשונה, הפסקה השנייה, הפסקה השלישית, הפסקה הרביעית ופסקת הסיום כהכנה לבוחן שייערך ביום רביעי 26.2.20 שבו נכתוב לראשונה בקורס חיבור מלא.
אנגלית:
ספר עושר לשוני – יחידה מס’ 13: מילים 1625-1501
חשיבה מילולית:
ספר עושר לשוני – יחידה מס’ 13: מילים 1300-1201.
ספר חשיבה מילולית – אנלוגיות: עמ' 66-17 – יחידות 50-1
חשיבה כמותית:
ספר הנדסת המישור: עמודים 77-96 – שוב!
ציוד למפגש הבא:
כללי: מחברת טיפים, סטופר.
מטלת הכתיבה: –
אנגלית: –
חשיבה מילולית: מחברת, ספר חשיבה מילולית
חשיבה כמותית: מחברת
נושאי לימוד לבוחן מס’ 13 שייערך במפגש מס’ 14 בתאריך 24.2.20:
מטלת הכתיבה: –
אנגלית: יחידה 13
חשיבה מילולית: יחידה 13, אנלוגיות
חשיבה כמותית: גאומטרייה
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים